درخت اُرس

گرم شو از مهر و ز کین سرد باش...

درخت اُرس

گرم شو از مهر و ز کین سرد باش...

آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۳/۱۰
    -n

خوش به حال غنچه‌های نیمه‌باز...

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

امسال، بهارم آرام‌تر شده. حالش خوب است. دلش قرص و محکم است و به همه‌ی شکوفه‌هایی که می‌شکفند، از لبخندهای مادر و خواهرم گرفته تا غنچه‌های نیمه باز کوچه‌ی نهم، لبخند می‌زند. 

امسال یاد گرفتم خودم را بیشتر دوست داشته باشم. هیچ چیز را خیلی جدی نگیرم، عشق بورزم و از ایستادن سر راه نسیم مهر آدم‌ها، لذت ببرم.

امسال یاد گرفتم تنها کسی که می‌توانم تغییرش دهم، خودم هستم.

امسال یاد گرفتم نیاز به هیچ توضیحی برای هیچ کسی نیست. در مقابل چیزی که نمی خواهم، هر چیزی که باشد، لبخند بزنم و یک ببخشید محترمانه و یک نه‌ی قاطع.

امسال یاد گرفتم مسئول شاد کردن همه نیستم.

امسال یاد گرفتم چیزی که فکرش را می‌کردم همچنان درست است: تلاش و تلاش و تلاش و در نهایت رسیدن به نتیجه. نتیجه می‌تواند موفقیت باشد یا تجربه.

امسال یاد گرفتم عشق، چیزی نیست که فکرش را می‌کردم. بسیار مهربان‌تر و نرم‌تر و دل‌نشین‌تر است.

امسال،‌ در آخرین لحظه‌ها، آموختم به هر چیزی لبخند بزنم، به من لبخند برمی‌گرداند و اخم‌هایم را برای هر چیزی در هم کنم، برایم رو ترش می‌کند و خشمگین می‌شود.

امسال، فهمیدم تلاش برای خوب‌تر شدن، درست‌تر فکر کردن و باور به کمک گرفتن از آدم‌های درست در این راه، مسیر درستی بوده و همیشه مسیر درستی خواهد بود. نشستن و نک و ناله کردن و شکایت از اتفاقات و آدم‌های نادرست توی زندگی، هیچ چیز را تغییر نخواهد داد ...

  • رعنا

نظرات (۱)

سلام
منم امسال یاد گرفتم که قدر هر عزیزی رو که درست و حسابی ندونم، یه جوری از پیشم میره که تا آخر عمر داغ و دلتنگیش رو دلم میمونه ... :(
این نیمه ی دوم امسال، با سختی هایی که بعضیا تو چهل پنجاه سالگی باهاش  رو به رو میشن، مواجه شدم...

+یه مدت کلا نبودم... دلم برای نوشته هات تنگ شده بود! امیدوارم سال جدید سال خوبی برات باشه :)
پاسخ:
سلام عزیزم:)
اگه بدونی چه خوشحال شدم از دیدن اسمت
از کامنتت نگران شدم. امیدوارم همیشه در کنار عزیزانت سلامت باشی
پس امسال بیشتر از یک سال بزرگ شدی...
منم پارسال و نیمه اول امسال برام پر از سختی و تجربه بود...
اما به اومدن روزهای همچنان سخت اما خوب امید دارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی