درخت اُرس

گرم شو از مهر و ز کین سرد باش...

درخت اُرس

گرم شو از مهر و ز کین سرد باش...

آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۳/۱۰
    -n

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

 

وضعیتی که الان دارم جالب است. تا چند ماه پیش همیشه کسانی که پروسه‌ی x را به روش y طی می‌کردند، برایم عجیب بودند و با خودم می‌گفتم"خدااایااااا! آخه مگه میشه؟؟؟"

الان؟ خودم دارم پروسه‌ی x را دقیقا به روش y طی می‌کنم و حداقل تا ۴ ماه دیگر هم باید ادامه‌اش دهم. به همان عجیبی است که فکرش را می‌کردم. خوبی‌هایی دارد و حس‌های لطیف و مهربانانه‌ای و هم‌زمان سختی‌ها و مشکلاتی انکار نشدنی...

پ.ن: نمی‌دانم آخرش را. ولی می‌نویسم که یادم بماند...

  • رعنا

نظرات (۲)

  • امیرحا فظ
  • خیره انشالله پروسه اش،... :)
    موفق باشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی